×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شورای‌نگهبان با انتخابات آزاد مشکل دارد/ انتخابات سرد نعوذباالله مردم را به فکر براندازی می‌اندازد/ ما همیشه دغدغه نظام و مردم را داریم

به گزارش«رهوا».هادی غفاری، از چهره های شناخته شده اصلاح طلب و فعال در فتنه ۸۸ که چندی یپش ضمن حمله به شورای نگهبان برای رد صلاحیت چهره های مسئله دار جریان اصلاحات گفته بود با این شرایط ما دیگر تکلیف برای حضور در انتخابات نداریم، تغییر موضع داده و گفته است: «ما اصلاح‌طلبان همیشه دغدغه نظام،‌ کشور و مردم را داریم و بر همین مبنا موظفیم با بهره‌گیری از روش‌های مختلف مردم را با اهمیت رای و شرکت در انتخابات آگاه کنیم… اگر مردم کشورشان را می‌خواهند کشوری ببینند که امورش را صالحان اداره کنند،‌ باید بیایند و رای بدهند». این فعال فتنه که مدعی پیروی از خط امام هم هست(!) در ادامه هجمه به شورای نگهبان و تهمت زنی به این نهاد مورد تاکید امام راحل گفته است: «آن نهادی که با انتخابات آزاد مشکل دارد و دنبال سازوکاری است تا نیروهای همفکر خودش را در مجلس بنشاند، شورای‌نگهبان است».

باید یادآور شد مدتی است که بازی اصلاح طلبان برای پرداخت هزینه شکست احتمالی‌ در انتخابات آینده از اعتبار نظام اسلامی کلید خورده اما اوج گیری این موضوع با طرح کلیدواژه «براندازی» توسط سید محمد خاتمی در هفته گذشته بود که امروز هادی غفاری نیز به آن پرداخته است.

بخش های مهم این گفتگو را در ادامه خواهید خواند:

*به همه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با انتخابات توصیه می‌کنم که شرایط باید شرایطی باشد که مردم به این حس برسند که برای حضور در انتخاباتی آزاد دعوت شده‌اند. چرا که اگر غیر از این باشد، نعوذبالله مردم به فکر براندازی می‌افتند. که خب! این اتفاق آن هم در روزهایی که کشورهای خارجی مردم ایران را با تحریم‌ها در منگنه قرار داده‌اند، اتفاق بسیار بدی خواهد بود

*جریان اصلاح‌طلبی همیشه از خودگذشتی می‌کند تا خدای ناکرده کشور لطمه نبیند و دقیقا به همین دلیل، حتی در ادواری که نیروهای شاخص‌مان رد صلاحیت هم شدند،‌ همچون همیشه با توجه به موقعیتی که نظام دارد، همیشه حضوری جدی در انتخابات داشتیم.

*آن گروه یا نهادی که با انتخابات آزاد مشکل دارد و دنبال سازوکاری است تا نیروهای همفکر خودش را در مجلس بنشاند، شورای‌نگهبان است که معمولا با رد صلاحیت فله‌ای چهره‌‌های شاخص و برجسته اصلاح‌طلب فضا را به فضایی غیر رقابتی تبدیل می‌کند که این مساله مخصوصا در سال جاری که کشور مشکلات زیادی را هم در داخل و هم در خارج دارد، بیشتر از همیشه ضرر دارد و به همین دلیل،‌ امیدواریم آقایان به خود بیایند و اجازه برگزاری انتخابات آزاد را بدهند تا از این طریق شرایط برای کاهش مشکلات فراهم شود.

*ما اصلاح‌طلبان همیشه دغدغه نظام،‌ کشور و مردم را داریم و بر همین مبنا موظفیم با بهره‌گیری از روش‌های مختلف مردم را با اهمیت رای و شرکت در انتخابات آگاه کنیم. چون تنها راه نجات کشور را انتخابات و انتخابات را حق و حیات مردم می‌دانیم و بر این باور هستیم که اگر مردم کشورشان را می‌خواهند کشوری ببینند که امورش را صالحان اداره کنند،‌ باید بیایند و رای بدهند تا آدم‌های کوچک و آنهایی که با هدف سوءاستفاده در انتخابات شرکت می‌کنند، نتوانند توفیقی داشته باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.